hamster / seminar

by - 9:57 am


  ASSALAMULAIKUM....

WAHAHAHHA.. aku dah bela hamster yg kiut gitu kat blog niey.. hahaha...
Sebenonyerr dah lama dah bela [dua ari lpz].. aku nak tuliz kat blog masa first
bela but bizi ... ada seminar kat ILP, Kepala Batas.. best la.. cikgu2 yg ajo sume sporting siot. . . cikgu yg aku lebih skit suke, sikit je arr.. cikgu muslimin...
Pergghh... sekali cikgu ni yg wat buku teks sejarah beb... gempak siot~ cikgu niey dah
taw dah,, mesti ajo sejarah .. cikgu sains pon best.. but... aku lupa nama...
kesian cikgu coz aku lupa nama beliau.. but cikgu niey pompuan... n ade Hajah.. dah naik haji la.. cikgu BM pon bez gak.. but aku lupa jgk nama beliau.. aku rasa aku ingat.. but aku lupa la plak...  makan pon sedap2,, hahaha.. yg 2 jew aku taw.. ala.
cam xtaw plak.. aku kan ratu of de' food.. ^_^ .. masa ari first 2, kami [ aku, aifa, suhana, atirah n sherah ] dok tempat yg good pnyer.. tempat yg strategik gitu.. but... ari kedua 2.. huh! tempat strategik kami di ambil / di rembat dgn se-wenang2-nya.. kureng tull.. kmi kena dok kat tempat yg x strategik plak.. huhuhu.. tempat bdk laky.. biarr arr.. org ambik tempat kami... kmi ambik tempat org.. baru adil dan saksama.. but kesian gak.. ah! biar arr dah lepas pon... 

p/s : jgn la ambik tempat org.. aduhh.. masalah la org cam niey [aku pon sama.. hahahha]

 
~buku teks sejarah : ce tgk nama muslimin 2..~

~niey ILP.. but nie bkn bdk PMR.. Ni bdk UPSR.. sikit je bdk UPSR.. PMR ramai.. sampai penuh hall 2.. 300 org beb, termasuk aku~ 

You May Also Like

0 Comment

Marilah kita komen bersama-sama :)