smile n bufday..

by - 2:39 pm

I would like to say I am so truly sorry for all my mistakes and wrong doings towards you =) If I have ever hurt your feelings, made you mad, feels annoyed because of my behaviour, lied to you or anything, I’m so sorry. Pardon me. Let’s just forgive and forget about anything that happened between us. Last but not least.. SMILE... ^_^ just smile.. sob..sob.. ^_^| ^_^| ^_^ 




-------------------------------------------------------------------------------------------------


kejap lagi nak pergi sekolah.. sambut birthday syeir.. but aku segan la.. nak naik motor la.. wahaha.. ambik allysa sekali.. mmm.. tapi kan.. boleh ke buat dekat sekolah.. cikgu bagi ke.. pak guard x marah ke.. aku pon sebenarnya tak konfem lagi nak pi ke tak.. mmm.. nak pergi ke tak??? 

You May Also Like

0 Comment

Marilah kita komen bersama-sama :)