blogging VS vlogging..

by - 2:11 am



Assalamualaikum.. and hello there... cewah~ macam anwar hadi pulak.. huhuhu.. siapa itu anwar hadi? Aku dulu pun tak taw but hari ini before this time lah... sekarang ni pukul 1:45 am .. sebelum pukul itulah aku kenal.. dia ada kat youtube .. ha.. aku suka matluthfi90.. hahhaa.. dia cool.. best.. anwar hadi pun best jugak tapi aku kenal matluthfi90 dulu sebab hari before tu, aku pi rumah teah and teah watch dia punya vids kat youtube.. haha.. best giler der..

hmm.. why diana? at this time, u still awake? the answer is aku nak internet.. adik aku balik dari asrama and dia akan online sampai malam or pagi (main game)... ni pun aku buat dunno je kat dia... ok fine. esok, i mean hari ni (siang hari) hang bukak lah internet sampai gila.. hahha.. aku rasa aku yang gila ni.. tu la .. pagi - pagi buta main internet.. orang sembahyang hajat ka, tahajud ka, sembahyang taubat ka.. hmmm.. macam manalah result pmr aku nanti kan.....

p/s: vlogging is video (kat youtube tu) .. kita blogging.. menaip.. dia orang merakam.. best jugak...


  vs 

You May Also Like

0 Comment

Marilah kita komen bersama-sama :)