Crows Zero

by - 10:23 am



Assalamualaikum..

 aku tak pergi sekolah hari ini so aku pun update la blog ni.. Aku bukan saja-saja tak pergi sekolah.. macam ni, hari ni ada pertandingan bowling antara kumpulan-kumpulan dekat Passific ( betul ka aku eja ni?). Setiap kumpulan wakilkan 4 orang,, aku malas la nak masuk. biar la dia orang yang masuk.. jadi aku boleh la dok rumah tengok cerita Detective Conan.. tapi bila dok rumah bukannya aku tengok cerita Detective Conan tapi aku tengok Crows Zero pulak.. huhuhu..

Aku ingat nak cari sinopsis cerita dia and just copy and paste kat blog, tapi bila aku cari, mak ai.. gila panjang.. so aku pon malas la nak nak copy and paste walaupun itu hanyalah copy and paste..

Aku tengok kan muka Genji (Crows Zero) macam muka Shinichi (DC) dalam live action.. Tapi adik aku kata  mana ada.. tak sama teruk tu.. ( biasa la sejak duduk kat asrama bahasa melayu macam apa gi. Contohnya lagi dia kata, bajet nak tengok DC, lek lu bai.. dll... ) tak paham aku.. aku pon dah terikut cakap dia dah..


                                                          


                                     

You May Also Like

0 Comment

Marilah kita komen bersama-sama :)