My vampire.. gone??..

by - 9:00 pm

Assalamualaikum......

Hui hui~ hahax.. aku pon tak taw apasal aku suka kata "hui hui " sekarang ni.. Ehh! silap bukan "hui hui" tapi "hui hui~".. ada benda '~' .. hahax.. 

"Tut.. tut... tut.." ada mesej aka SMS .. Miah hantar la.. 
"Salam denon, unx jumpa xgi tjuk cite vampire cina ensem 2... klau xjmpa unx cari paper arie jumaat lepas.. ntv7  pkol 12 lebih.. mlm..nie la yg aku nak bgtau unx td.. tp lupa.."

Laaa... dah lepas la ni.. napa la miah ang tak bagi taw aku awai-awai.. Huwaaaa.. ang macam tak taw aku mana beli paper-paper ni kecuali ada cerita panas.. Hmm.. so how?.. aku nak cari kat Google kah?.. aku dah cari.. dia keluar yang bukan-bukan bha.. Aisyoo.. melepas la nak triple-kan watch that movie.. best kodd cerita tu.. haiya..

Aku kena search kat Google lagi sekali ni.. huish.. leceh arr.. 

by the way, Miah, trimass for the information.. Hui hui~ melopas and melopong la kita nak tengok movie tuh.. Huwaaa..

 aku search kat google image, gambo ni yang keluar.. haisyoo.. walaupun gambar vampire ni hensem la jugak tapi ni bukan my vampire aku.. Vampire aku orang betul and hensem lagiiiiiii dari ni.. ..

You May Also Like

0 Comment

Marilah kita komen bersama-sama :)