Bloggie..

by - 2:03 am

Assalamualaikum...... 

So, apa cer?.. Aisyoo.. tak taw nak tulis apa, so merapu ikan kerapu, merepek kerepek ubi  ja la.. Sebenarnya tadi aku dah karang ayat baik punya tapi bila dah bukak blog nak post... Tiba-tiba dia *Bomm!* .. hilang.. tu la, aku dah nasihatkan diri aku ni untuk jangan karang ayat kalau tak bukak lagi blog, satgi hilang. Tapi biasalah, orang yang otaknya hanya memikirkan hal duniawi sahaja memang begitu. Ambik ang, puas.. haha..

Sekarang ni aku suka ber-bloggie.. Haiyaa.. aku suka pergi menerjah blog tu, mengekodeng blog ni , merempat kat blog tu, merayap merayau kat blog ni.. Uishh.. Hidup macam orang tak tenang gitu.,. haha.. Tapi memang tak tenang pon, selagi aku tak dapat result PMR aku, memang hidup aku takkan tenang lorhh.. Oh kertas jawapan ku yang sedang di-check orang, harap-harap penge-check mu orang yang senang bagi markah gitu... so boleh la aku score A.. preghh~ jangan dok mimpi la.. aik! bila aku mimpi? aku kan tak tidoq lagi walaupon waktu sudah semakin pagi.. haiseymen.. hari-hari ang tidoq lambat noh Diana.. patut pon bila pi sekolah, mata bengkak tahap extra king burger...  haha.. #ang taw tak pa#

Tadi aku baca satu blog. Best wooo... ayat superb gila tahap pedang setiawan di awan.... Layan la blog tu sambil-sambil chat dengan orang kat fesbuku.. Aish.. Sempat lagi tu chat dengan orang... Mesti la sempat, benda semol de pises.. haha.. cantik ayat BI, menanggis cikgu BI aku.. Cikgu, tak usahlah kau menitiskan air mata jernihmu itu, simpanlah ia hanya untuk suamimu yang tercinta.. sehh~ Aku konfem cikgu BM aku pulak dok syok, aku buat ayat BM yang power gitu.. (-_-") 

Last but not least,  majulah bloggie untuk diri sendiri.. Adios..  Assalamualaikum...


You May Also Like

0 Comment

Marilah kita komen bersama-sama :)