BlogSkin

by - 11:20 am

Assalamualaikum

hello! aku ni tengah penat lorh.. badan aku penat, hati aku pon penat.. Imagine la.. aku spend time about sehari setengah untuk edit blog aku, kenapa aku nak edit blog aku?.. sebab blog aku berat la.. so, aku cuba-cuba la nak buat blog skin sebab banyak orang kata blog skin ni ringan.. Yang aku ni pon buat la buat... Lepas tu, tak jadi! Aku pon jadi rimau la, apa lagi.. sebab tu la hati aku pon penat..  code dia ni pelik-pelik sikit la kan..

Aku nak post entri ni pon tadi jadi macam gila sikit.. Takut jugak la aku.. tapi lepas tu ok dah.. Aku rasa macam  dah serik la nak edit blog.. hakhak~ tapi aku rasa serik sekarang ja, esok-esok edit lagi, lepas tu penat lagi.. aku ni memang la.. Ketegaq.. 

Orang nak edit blog, dia pon nak edit blog, now padan muka ang.. hikhik~ kutuk diri sendiri..

 

You May Also Like

0 Comment

Marilah kita komen bersama-sama :)