huwaaa...

by - 1:40 am

Assalamualaikum

aku geram ni.. tadi elok2 dah aku taip, siap dah siap taip lagi #gila# tapi dia hilang.. haiyaaaa... buat penat ja aku   taip, habis dah idea yang aku nak taip.. so sekarang kita merapu ja la.. nak talk about apa? ha.. tadi aku makan mi kuah. sebelum tu aku makan nasik. sebelum tu aku makan nasik lemak, sebelum tu aku makan.. hermmm..  aku makan apa erk ?.. aku lupa la.. (-_-").. tapi yang PENTING aku tak pernah tak makan setahun... #Makan ja taw# 

kedai ramen feberet Naruto!

ramen Naruto.. macam mi kuah yang aku makan tadi ja.. hahax

Taukey kedai ramen.. 

Anak taukey ramen tu.. lawa seh~

Last but not least.. terimalah lagu yang aku nyanyi khas buat hampa.. ehem3..

alien yang datang menakluki bumi demi koko yang di cari2..
 mereka kan tiba tak lama lagi..
 apa mungkin terjadi.. 
jadi kita perlukan penyelamat bumi..
 boboiboy

terima kasihhhhhhhhhh!



You May Also Like

0 Comment

Marilah kita komen bersama-sama :)