16/11/2011

struggle !

Assalamualaikum

 Bebudak SPM  mesti tengah struggle tahap gaban bewak kan.... Semoga berjaya dalam peperiksaan la hendaknya..Internet aku dah elok la.. hahax.. hepi kodd.. tapi mak aku mesti konfem tak hepi sebab ada internet, aku takkan tidor awal.. paling awal 3 pagi.. bil karen naik la der~ haiyaaa.. bila internet ada aotomatikoli nafsu tidurku terganggu gugat ubat gegat... 

Esok kena p sekolah, nak ambik rm100... aku ni bab-bab duit memang sensitif dan peka.. kadang-kadang tu pekak jugak.. but sensitif tu still ada meh~ aku sebenarnya tak taw nak taip apa, walaupun banyak benda yang aku nak tulis but aku rasa malas nak tulis.. tak dakk mood~ 





|


A K U  R A S A  A K U  D A H  S E W E L  L A |


No comments:

Post a Comment

Marilah kita komen bersama-sama :)