aku rindu pada mu...

by - 1:43 pm


Assalamualaikum

Cehh, cer tengok title entry ni.. macam apa lagi.. muahaha.. aku bukan rindu kat orang, hatta kepada beruang sekali pun.. tapi aku rindu pada 
|
|
|
|
|
|

Buku penyisatan Siri Salma

Buku ni, memang memang memang memang memang bestttt.. bak kata aku, thorbaekkk wok
Mungkin orang lain suka buku Enid Blyton , Siri Hadi dan sebagainya, tapi aku tak boleh ... Aku dah cuba dah baca buku Enid Blyton dengan Siri Hadi, tapi hati aku meronta-ronta, seraya berkata, "Siri Salma is the best!"  Tapi sekarang ni, since sekolah menengah, aku dah kureng membaca *hehehe dan buku Siri Salma bukan ada pun kat library sekolah aku, huh!  Tapi aku tak frust sangat sebab aku boleh dikatakan dah baca semuanya.. Muahahaha.. tapi kalau tanya balik, jalan cerita setiap buku tu, aku mesti tak boleh cakap, hehehe...

Aku ingat lagi dulu, aku baca buku ni, tak ingat dunia... Mak aku panggil aku pon, aku tak sodar diri.. sampai la abah aku tepuk belakang aku dengan sokkabo..  

And now, cuti sekolah panjang, rindu la pulak kat buku, tambah-tambah lagi sebab internet aku lembab sebab dah sampai limit.. hahax.. k arr.. penat dah taip, lagi pun adik aku dok usha tanda protes ni, cehh.. dia nak online lerr tu.. bubai.. Wasalam..



You May Also Like

0 Comment

Marilah kita komen bersama-sama :)