hehe

by - 1:12 am

\\Assalamualaikum// . Oiitt ! Apa khabar? Aku baik ja, Alhamdulillah. Sekolah pon, hurmm... OK laaaaa.. cehh, nampak sangat tak ok kan. Dah lama tak update belog ni. Dah berhabuk, bersawang, bersarang, bersaranghaeyo.. haha..

Dah ada kesempatan update blog ni, aku nak tulis macam-macam, panjang-panjang dan mengarut-mengarut, tak lupa jugak merepek-merepek.

1)Fesbuk aka Muka Buku aka Facebook aka Fb
Aku memang kaki online, so sapa yang friend aku kat fesbuk, memang akan nampak warna hijau ja la kat kotak chat korang, yang ada nama aku. Err.. tak paham?... Ish, paham-paham la sendiri. Aku ada 2 acc fb, dua-dua aku active. Selalu chat dengan kawan la. Sekarang ni selalu chat dekat grup Peminat  BoboiBoy dengan PEMINAT BOBOIBOY II . Chat apa? Ah ! chat merepek-merepek ja wa cakap lu... Yang paling merepek chat dengan grup yang nombor II.. Aishh... selalunya bila aku anto chat la kan, selalu dia ter-double. Ish.. apa la.. nanti orang ingat aku ni,  over pulak.. ahhh..

contohnya.. yg gambar spek slash ray ban, tu la aku. Yang kat bawah sekali tu. Takkan tak nampak lagi kodd..

2) Edit blog
Masuk ni, dah berapa kali aku tukar template, aku pon tak taw, tak terkira habaq hang... Baru 2 hari lepas aku tukar template lain, Fuhh.. penat woo nak edit. Hari ni aku tukar template lain lagi, blue + pink. Errr.. Nak buat macam mana, aku tak sempat nak tukar edit warna pink tu, sebab nak cepat la.. mak aku marah taw tak, keja skolah tak siap lagi ni. Banyak kot keja skolah aku. Aishh.. 

3)Nombor yang lawa ( la jugak... )  _ _!!

nampak tak??.. tak nampak?.. yang aku buat kotak merah tu.. tak nampak jugak? tak pa, aku taip kat hampa..

Friends = 1292
Photos = 177
Likes = 3939

Haaa.. nampak dah?.. OK. Aku rasa nombor tu cantik la, tambah-tambah yang Likes tu... Ek eleh, tak cantik pon. Bajet betul la minah ni... Wey, suka hati aku la nak rasa nombor tu cantik, hampa tak suka, boleh tekan tanda [X] kat atas tu. Haha.. aku sebenarnya, dah tak taw nak taip apa, so aku buat la benda-benda merepek kerepek ni.  Hihihi.. 

Ok la... tak taw nak taip apa. Sekarang pukul 1:09 am. Mak aku dah marah tu, suruh tidor. Esok tak boleh online, sebab nak kena buat keja skolah sampai habis. Ek eleh, sembang.. esok mesti aku online jugak.. Ahh! tak boleh.. Ok, Bye. Assalamualaikum... ^^






You May Also Like

0 Comment

Marilah kita komen bersama-sama :)