hah ? blank~~~

by - 5:30 pm


Preghhh... mula-mula log in blog tadi, aku terkezut. Kenapa aku klik dashboard blogger, dia naik macam ni :




Aku rasa macam ketaq la jugak. wakakaka. ye lorr. apa hal pulak dia naik cam gitu padahal, aku tak klik apa-apa pon.   -.-" 

lepas tu, aku pon pandai-pandai la klik benda yang warna oren tu .. yang aku dah petakkan dalam gambar di bawah ni :


Lepas tu dia naik la macam ni pulak :


Legaaaa... ingatkan blog aku ni dah jahanam . tapi best jugak bendatang ni.. Bendatang ? . abaikan penggunaan perkataan itu ye kawan-kawan .. 

Haaaa lagi satu . sekarang ni Facebook dah tambah Symbols ke kat tepi update status dan add phote/ video ? Ishhhh.. aku baru tau hari ni . ngek betul. tapi best jugakk.. wakakakaka .. tapi yang tak bestnya sekarang ni ialah bila aku bukak facebook, bukan ada orang nak chat dengan aku pon. kawan-kawan aku pon tak bukak. aku pon tak chat dengan orang. nak tengok youtube, hampeh punya line ternet . lambat mengalahkan kure-kure punyer nenek merangkak. 

Sudah la nasib aku dua tiga hari ni malang bebenorrr... Hidup aku ni diibaratkan seperti "Sudah jatuh ditimpa tangga konktrik, ditimpa pula dengan tangga batu, ditimpa lagi dengan tangga besi." haaa.. HAMBEKK KAU~! 

You May Also Like

0 Comment

Marilah kita komen bersama-sama :)