I'm a Vampire . haruslah takut ~ ♥

by - 1:24 am


cantik kan gigi dia . Kalau gigi aku macam tu kan best . Eh. Silap ~! memang la gigi aku macam tu. aku kan vampire , mesti la ada taring . di ulang . taring . bukan taring and then pegi sambung anu . jadi taring anu. tu negeri kott. jauh beza dengan gigi . 

Aku sebenarnya nak update blog dengan menceritakan pengalaman aku pergi trip ke Lost World of Tambun (LWOT) . Tapi aku tak jadi . kenapa ? why ? takkan lupa kott. ahaha. idokk ler luper. baru kemarin kelmarin kott. cuma kalau nak update pasal trip tu, kena la selitkan gambar-gambar sikit. ye dokk ? tapi kawan aku Cik Aifaa. dok upload kat Fesbuk , tak timbul-timbul lagik . so, kena tunggu dia timbul dulu la yerk.  

tapi kalau tak timbul-timbul jugak ? macam mana ? tu namanya tak dakk rezeki la aku nak cerita. ahhahaha..  

ok. babai.. ahaha.. tajuk punya la gila. tapi isi .. hurmmm.. haprakk.. 


ok, babai .. Assalamualaikum.

p/s : Aku selalu TER-taip babai  jadi babi , so , kepada sesama yg pernah kena. harap jangan la salah paham. 



Dush~!!! mati la kau.. 

XOXO  Kaina~

You May Also Like

0 Comment

Marilah kita komen bersama-sama :)