nak kata apa ntah ?

by - 11:43 pm



Assalamualaikum

Yeah ~!  berzaman tok naduk aku tak hupdate belog aku niyh... huwa huwa . tadi pon aku sampai lupa password belog ni. Muahahahha.. tudiaaa, punya la lama tak hupdate belog, sampai lupa password. iye dok ? Habih macam mana hang boleh hupdate ni kalau hang lupa password ? 

Besa laaa... Allah bagi aku ingat balik. Alhamdulillah. 

Aku sebenarnya tak taw nak tulis pa ni. cehh. TAPI sebenarnya tadi, kemarin, kemarin dulu. aku dah pikir dah nak hupdate apa, cuma besa la. aku kan forever young, so dia lupa seketika. sementara. hurmm.. maap la yerk. sebenarnya lupa terus. Aku siap dah karang ayat sempoiii punya. TAPI lupa bhaii.. 

Besa la kan. manusia. memang selalu lupa dan tak sunyi dari buat kesilapan. 

Aku sebenarnya tak seterika baju sekolah lagi ni. entah bila aku nak seterika, aku pon tak taw. besa laaa kan, aku memang pemalas tahap kesatria. 

haaa... cuba kira dah berapa kali aku taip "besa laaa" .

besa la. aku tak taw nak taip aku kan. so taip je lahh. 

Jap, aku nak search satu gambar. cun wooo gambar ni.

Ish... tak leh nak copy la gambar tu. Aihhh... 

             Berbahagialah Wahai Anak-Anak Sulung


Huehue. hampa baca la artikel di atas ni. lepas tu usha sekali gambar dia yang gambar kasut tu. aku rasa cun la gambar tu. muahaha. gila betoi. orang baca petikan. dia boleh dok usha gambar. apa punya orang. ^_^"  

 alang-alang la katakan. 

You May Also Like

1 Comment

  1. Hahahaha....comel sungguh! merapu-rapu pun still nampak comel. Huhu... ^^

    ReplyDelete

Marilah kita komen bersama-sama :)