Exam ~ pertengahan tahun punya XD

by - 8:21 pm

Assalamualaikum~

tadi exam. first day. kami exam sampai minggu depan. 2 minggu. aku tak baca buku. yang aku baca adalah muka buku. dan jugak blog. dan juga twitter. Fuhhh~! tadi exam paper bahasa melayu . atau nama singkat-annya BM. asehhh~! tu pon nak habaq ka?. aku pon taw la yang bahasa melayu singkat-annya BM. errr ?. suka hati aku la nak tapi taip apa pon. kalaut kalut pa.

haaa... back to the story-mory-tale-story-true-story-not-fake-story. tadi paper 1 BM , masuk la kelebihan laman sosial di Internet. and i was like ---> whatdehal ? Aku hentam wokkk.. dah la aku lupa nak eja twiiter tweeter twitter macam mana. fuhh.. aku pakai taruk ja twitter. selamat betul. nasib. aku pon satu. dah dok main tweet-tweet, tak pernah nak usha pulak ejaannya.

Yang paper 2 lagi teruk. aku lagi blur. lagi blank. memang konfem fail lahhh~! dah la tak cukup masa. 2 jam 30 minit masih tidak cukup buat aku. agak berpeluh jugak lah nak jawab exam pon.

esok, paper english. and i think , i will hentuk myself to the glass's window again. haahh ? aku taw la my english was broken here and broken there. tapi tak payah la nak 'haahh' segala bagai. ok la. aku translate . aku rasa aku akan hentuk kepala aku kat tingkap punya gelas. ehh ? ala.. tingkap la.

ok ok. aku nak chow luuuu.. bubai ~!

xoxo kaina~♥

You May Also Like

0 Comment

Marilah kita komen bersama-sama :)