05/06/2012

School Rumble

Assalamualaikum


Rupa blog ku bertukar lagi. so what? haha! haaa.. tengok tajuk : >>> School Rumble . Apa kena mengena? sebenarnya takdakk kena mengena. aku suka anime tu, sebab tu promote sikit. aku memang ada bakat jadi promoter. aku taw itu.

by the road way, cuti masih berbaki. di ulangi. berbaki. bukan berdaki. masih berbaki 5 hari. kalau tak silap aku la. haha! jap aku kira.

hari ni hari selasa. ada 3 Janji. minat cerita tu? aku , mesti la tak. Mak aku yang minat. minat ka? tak kott. mak aku nak tengok ending ja. ahh! dok mengarut kat 3 Janji pulak dah. ok. berbalik pada cerita tadi. kira kira. hari ni selasa bersamaan 5/6/2012. masuk sekolah selepas cuti 2 minggu pada hari isnin bersamaan 11/6/2012. ada lagi 5 hari. haaaa. betoi la !

aku dengan kasut sekolah baru basuh kemarin. tu pon pukul 4 ke 4.30 petang . hari ni pulak hujan dari pagi sampai sekarang ( 5.41 PM). mungkin hujan ini berlanjutan sampai malam.. haha! best la tidur. ye dokk? fizik tak siap gi woiii. addmath pon. fizik tu pon sebenarnya aku tak taw kena buat apa. depa kata buat pembetulan mid year. ada depa tu kata pulak buat peka. yang mana betoi? hangit la aku. #hangit takpa asalkan masak. haha! -..-"

No comments:

Post a Comment

Marilah kita komen bersama-sama :)