19/07/2012

Randomness

Assalamualaikum and aloha yawr~!


Aku tak suka hang! awat hang masuk kelas aku? macam bagus jewrrr! dah arr buat pala. buat bagus. buat pandai. buat kuat. buat apa lagi? macam-macam buat la! memang la hang tu pandai, tapi takyah nak buat bagus sangat la der~! buat macam orang suka hang pa???!!! semua orang tak suka hang la. kalau muka tak segak tapi akhlak elok takpa la jugak. ni dua-dua zero! 

dah tu suka pelekeh orang! lu ingat lu terer addmath, math, fizik, bio, kimia, ahh! semua la, hang dah cukup bagus sampai takyah nak respect orang ka? boleh blah ! eeeeiiiii! aku marah ni !!! 

hehe... saja ja! pandai dakk aku acting? boleh dapat anugerah pelakon harapan negara? tak dakk aihh.. besa-besa ja.. 

P/S : bosan. internet lembab! dan aku tak suka hang!  

No comments:

Post a Comment

Marilah kita komen bersama-sama :)