13/11/2012

Jungle Trekking di Sedim

Assalamualaikum~

Hari ahad lepas aku pi Sedim. Jungle trekking yo~! . Mula-mula tu cikgu kata 2 jam ke 2 jam setengah macam tu, last-last sampai 3 jam. Ayooo~ tak larat habaq hang! Dah la lintah banyak.

Budak-budak perempuan yang kena lintah, tudiaaaaa, menjerit-jerit macam orang yang tergedik-gedik. Bukan nak kata, tapi memang nampak macam tu pon. Ada yang sampai menanggis-nanggis sampai tidur kat tanah. Aiii chik kak, kata takut, habis tu apasal sampai tertidur-tidur tuhh~.

Tengok macam aku ni, kena lintah, 2 kali pulak tu, dua-dua belah kaki pulak tu.. Tak cuak pon. Cuma ada perasaan ingin membuang haiwan kecil berkenaan daripada kaki aku ja. Ayooo~ first time kena, kaki kanan. Lintah tu gigit, tak mau lepas, aku agak cuak. First time in my life , kena lintah. Ya. Lepas tu ada budak darjah berapa ntah, tolong buang. Aku dah tarik dah, tapi dia tak mau lepas. Aku rasa aku buang lintah tu sampai badan dia macam terbelah dua. Aku tarik ekor dia, tapi badan dia ada lagi, sebab mulut dia tu cengkam kulit aku. Hahahaha! Liat ooo nak buang dia. Budak tu twist-kan lintah tu, lepas tu dia buang. Haha~ Lyn kata, "Owhhh... Dah tau dah cara nak buang. Nanti aku buang kalau naik lagi."


Lepas tu naik pulak kat kaki kiri aku, Ohh Yeahhh~!! Ohsem lorhh.

Ok. Bye!


No comments:

Post a Comment

Marilah kita komen bersama-sama :)