Finally, I'm back!

by - 1:21 am

Assalamualaikum

Huh, lama tak bukak blog ni. Dah bersawang, bersarang, bersaranghaeyo dah. Rindu kot dekat blog ni, walaupun blog aku ni tak dak reader, but aku still sayang kau blog. *cough3x . 

*cough *cough *cough *cough *cough *cough *cough *cough *cough *cough 

Lol~ kau dah apasal, Diana. Asyik *cough je dari tadi... Tak dok idea nak tulis kewww~ Muahahhaa*evil laugh... Actually, aku dah berapa hari demam ni haaa... Kemarin kan, aku kan, ada kan, exam kan, paper kan, BI kan, tau takkkk??? Aku tak boleh focus kot during the exam. Why? Sebab asyik ber-AHCHUMMM~!!! jaaa... and and and... hidung aku asyik mengeluarkan flu-nya tanpa mengenal erti penat. 

 You know what, the best part is.... Aku tak bawak any handkerchief or even tissue. AHHHHHH~ stressssss... Ok, that's the best part. The pengotor part is aku dah tak taw nak buat apa. Nak mintak dekat Cik A, memang dia tak bawak tisu pergi sekolah. Lagi pon time tu periksa dah start kott.. nanti tak pasal-pasal aku kena tangkap sebab nak meniru. walaupun sebenarnya keadaan darurat. memaksa. terpaksa. 

Mesti hang pelik kan blog, kenapa aku tak pegi toilet ja untuk keluarkan all the flu.. LOL! Memang aku dah pergi dah. But, bila naik kelas, dia mula balik. Aku dah la stress pasal paper English tu, ni ada satu lagi ke-stress-an aku. Nak sekat pengaliran air kumbahan hidung pulakkk~ 

So, apa aku buat? Cer teka? Muahaahah... 

Aku dah tension gila dah. Then, aku terpandang  handsocks aku, yang aku tengah pakai, aku bukak handsocks tu,  aku jadikan beliau sebagai handkerchief alias tissue at that time. Sound disgusting right? But, what can I do? Essay tak buat lagi. Asyik bersin je. I have to. :'((( 


Lepas tu, exam habis. time rehat. aku terus melangkah mengerakkan kaki aku dengan gear 6, ke tandas.  Aku ada hobi pelik skit. Aku suka simpan plastik beg. Ya. So, dalam purse aku, ada plastik beg. Alaaa.. muat la untuk handsocks tu berehat sebelum aku balik basuh. 


Lepas tu aku, pergi turun koperasi, beli tisu 3 peket. Alaaa... yang dalam peket kecil tu. Yang macam ni: 


Lepas tu, aku naik rehat dengan semangatnya untuk jawab paper 1 pulak BI. Lol, tapi sedih kott.. Pper 2 aku teruk gilaaaa~ :'(((( 

p/s: aku tak taw yang mana paper 1, yang mana paper 2. yang aku taw, essay dan yang bukan essay. hahahah~! teruk!


You May Also Like

0 Comment

Marilah kita komen bersama-sama :)