Padam Padam Korean Drama

by - 6:40 pm



Assalamualaikum

Yo!

Keke~ lama tak menaip. Selalu update blog pon sebab join Giveaway atau Contest atau Segmen atau aku pon tak tau laaaa.. huihui~

Sekarang ni kat TV2 ada cerita Korea, Padam Padam... Keke~ dengar nama pon aku rasa nak gelak... Padam Padam api dah nak merebak ni... Mana bomba tak sampai-sampai lagi ni???!!! 

Muahahha.. macam apa gi =.=" 

Tapi best jugak cerita ni.. Cerita pasai banduan yang baru keluar penjara lepaih tu jumpa dengan awek lawa.. huhu~ Mula-mula aku ingat awek tu Ji Hyo running man. Punya la aku fokus dok depan tv scan muka dia. Rupa-rupanya orang lain. Nama dia Ji Min... 


Sinopsis :

 Seorang banduan bernama Yang Kang Chil (Jung Woo Sung) DOK16 tahun di dalam penjara atas tuduhan  pembunuhan yang tidak dilakukannya. Sifat yang tidak bersalah beliau dilindungi oleh rakan yang terbaik dan "penjaga malaikat" Gook Soo (Kim Bum). Sebelum dibebaskan, beliau mengalami peristiwa hampir mati dan hanya bergantung kepada keajaiban. Gook Soo menjelaskan bahawa Kang Chil mempunyai tiga mukjizat berhampiran mati dan dia hanya akan terus hidup jika dia belajar daripada pengalaman.

Selepas dibebaskan, Kang Chil menjadi tukang kayu dan jatuh cinta dengan Jang Ji Na (Han Ji Min) doktor haiwan, "wanita mementingkan diri sendiri." Walaupun mementingkan diri, Ji-na tertarik dengan Kang Chil  dan jatuh cinta kepadanya. Walau bagaimanapun, lebih teruk apabila bapa saudara Ji Na adalah mangsa dalam kes pembunuhan Kang Chil itu. Dalam usaha untuk membuktikan dia tidak bersalah Kang Chil nak cari bukti yang akan membawa pembunuh sebenar, Park Chan-gul (Jun-seong Kim) ke muka pengadilan dan juga selamatkan hubungannya dengan Ji Na.

Cerita baru start. Aku malas nak tengok online. Lagi best tengok kat tv kan... Kahkah~ padahal line tenet tak ohhhhchemmm ~


Ahhh~ aku rasa dia hensemmmm... *pitam

Aku rasa macam penah tengok dia ni. Lepas tu search google. Rupanya Kim Bum... cehh patut pon macam kenal. Classmate zaman sekolah dulu. Sekarang dah jadi pelakon dah. Ingat aku lagi tak? Kahkah~ 

Macam romantik jeww

Hensemmm *pitam
Depa kata ni member MBLAQ. Aku taktaw sangat. Yang penting hensem. Keke~ *godikkk

Bye! 

You May Also Like

2 Comment

Marilah kita komen bersama-sama :)