Terasa tua sangat

by - 12:33 pm

Harap sudi menolong > VIEW <
Join me > Here <


Assalamualaikum

Semua orang sudah sedia maklum dan sesiapa yang tak dimaklumkan lagi, meh sini aku nak maklumkan. Aku dah 18 tahun. Yeahhh~ *biggie claps pleasee* Walaupun sebenarnya I is masih sweat 17. 17 tahun 5 bulan okeee~ kehkeh.

Masa sekolah dulu. Acehh! Macam dah lama dah keluar sekolah kan. Aku seriously rasa macam Ahhh! Aku benci sekolahhhh! Haaa macam tu. Tapi, aku tetiba pulak rasa macam nak pi sekolah. Sobs sobs. Tu la. Dulu kemain kata kat kawan 


Kawan = Bila dah keluar sekolah, mesti kita rindu kat sekolah kan?
Aku = Aku rasa bila dah habeh kolah annn, aku mesti tak rindu sekolah punyaa.. Haha~ sebab aku dah malaih sekolah.
Kawan = Ada ka benda hang rajin?
Aku = Hahahaha~ *dalam hati dok kata kuang asam betoi

Tapi tu dulu. Zaman hormon tak menentu. Ihiks~

Eceli la kan, kemarin aku ikut mak aku pi beli baju kat adik aku yang dah menetap kembali di asramanya. Aku pi dalam pukoi 12 dot dot. Kan hari jumaat kan. Bebudak sekolah kan balik awai. Ahaks~ Bebudak sangat~ Nak dijadikan cerita, mak aku lalu depan sekolah. Jem satu hal. Satu senario lagi, aku rasa diri ni TUA sangat! 

Mana taknya, orang lain pakai baju sekolah *bau kedai , aku pakai baju hitam, seluar hitam, kasut hitam, tudung hitam. dah la kulit pon hitam. Sedihh taw! Dah macam orang berkabung pulak aku rasa. Lepas tu dok ushaa semacam kat aku. Ehh, adik! Ni SENIOR engkau taw. Hormat skitt! Hikhik~ Mungkin dia ingat aku nak ambek anak balik sekolah kot. Mangkuk betul la. 

Lepas tu, singgah makan kejap. Nampak budak sekolah rendah pakai baju sekolah menengah. Haha. Paham tak? Bebudak Form 1 sekarang ni kemetut gilerrrr~ 



Bila aku jalan dengan mak aku. Banyak jugak orang kata yang kami adik-beradik. Seriously, aku ni nampak tua sangat ke?!! 

Kemarin aku ada buat Mental Test . Nak tau kan kepala otak kita ni umur berapa. Hikhik~ Last-last...


Patut pon orang kata aku TUA. Okeeee~ *sedihhhh






You May Also Like

0 Comment

Marilah kita komen bersama-sama :)