Peredaran zaman

by - 6:23 pm

Assalamualaikum

Untitled

Saat berganti minute berganti jam berganti hari berganti bulan. Tapi masalahnya, dan setahun aku tak update blog ni. Setahun ke? Ntah. Tak sampai kot. Saja nak buat drama sejenak ikan jenahak. Hakhakhak! 

Hal kisahnya, aku dah habeh matrik! Yeahhh~! Aku macam tak percaya yang aku dah habiskan matrikulasi dan saya happy sangat. Bila happy terus keluar saya kan.. huhuhu~  sopan sangat.

Takut. Takut sebenarnya bila dah besar. Aku tak boleh nak pikir yang tahun depan aku dah 20 tahun. Aku dah tua. Well. Bagi aku 18 pon dah tua. Ntah. Mungkin aku tak matang. Tapi bila masuk matrik, minda aku dah keluar sikit dari tempurung. Ehem. Katak sangat.

Bila masuk matrik, kau boleh tengok sapa yang stay bila kau susah senang stress nangis merangkak gelak. Boleh tengok sapa yang get out from your life. Yang dulunya duduk sebelah dalam kelas gi memana pon together, kini bayang pun tiada. Yang mana dulu kau tak tau pon dia wujud, rupanya wujud jugak. Hahaha~! Yang mana dulu tak rapat, rupanya baik jugak. Macam-mcam. Mungkin jugak jumpak cinta sejati. Mana tau kan~ Tapi bukan aku la. Aku dah 19 tahun menduda. Keke~ 

Belum lagi zaman uni kan. Cikgu aku cakap, zaman uni lagi best dari sekolah. Tapi aku tak masuk uni lagi. Kita tulis pasal matrik ajelah dulu yer? haha. Doakanlah aku masuk uni yer? ok. bye yer? Wasalam kirim salam. 


Sayounara. 
Assalamualaikum wbt. 



Saya sayanggggg semua. Sekian . *wink skittt~




You May Also Like

5 Comment

  1. haii aku kenal kau.kau yang selalu duduk line depan kat dk kan dgn izyan.no worry aku kawan kau tp tk nak bagitau huhuhu bye good luck for your next life journey :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ehh.. dah kenapa kan.. kalau hg kenai makcik. sah la makcik kenai hg X'D

      Delete
  2. Assalamualaikum..hai2

    Saya menjual iphone,samsung,oppo,phone case,powerbank dan etc.
    jemput singgh blog saya

    http://nasuha-itsmyessay.blogspot.com/

    ig @nurnasuha96_

    whatsapp +60196117811

    ReplyDelete

Marilah kita komen bersama-sama :)