Kita sebenarnya tak merdeka lagi!

by - 7:32 am

Assalamualaikum

Yeeeahhh~ SPM toooo dah habehhh~! 27/11/13 adalah hari Biologi sedunia. Hahaha~ Dan hari habeh SPM untuk bebudak Science stream. 

Bila keluar dari dewan periksa, semua muka "lega-gila-kesengsaran-dah-habehh"... tapi aku keluar muka frust menunggang motosikal jaaa~! Sebab aku takleh jawab? sudah semestinyaaa... 

Ntah, aku rasa macam nak balek form 4 belajaq elok-elok. Aku sedihhhhhh ~ 
Dah la.. benda dah habeh pon.... 

Kita sebenarnya tak merdeka lagi. Bagi aku, bila result dah ada kat tangan kita, itu barulah merdeka yang hakiki!


So, aku dah edit blog buruk ni.. Cantik tak? *krik krik krik... 
Tapi header tak dak giii~ so, ada sesapa nak sponsor sayer takk? *krik krik krik~ 

converse, fashion, girl, pink, shoes, tights - inspiring picture on Favim.com

P/s : Sekarang ni tidoq pon tak lena. Asyik mimpi duduk dalam dewan periksa ja. aku tensyen. 

You May Also Like

0 Comment

Marilah kita komen bersama-sama :)