Barunya aku

by - 12:44 pm

Assalamualaikum


cool, lamp, and colors image

Tahun baru, bulan baru. Cehhh. yang bulan baru tu hampir betul. Tapi tahun baru tu macam dah lambat. Act, bagi aku tak lambat pon. Lekk arr baru bulan 2. bulan. Kita masih lagi bersemangat dengan azam kita. Hahhahahahaha. Aku tak. Semangat aku ni macam cipan sikit. Kena ketuk baru semangatnya muncul. Ya kalau ngak diketuk, semangatnya ke Indo deh. Lel.


2016 adalah tahun yang beberapa wishlist aku dah boleh tick right. Yeahhhh! Antaranya BRACES! Yes. Kini seorang Diana sudah bergigi besi. Braces dah lama kot dalam list wishlist aku. Kini dah boleh tick right. Omg sangatttt.


Dan aku juga sudah memulakan kerjaya aku sebagai peminjam PTPTN. Hahahahahha! Ok. ni tak masuk wishlist ok. Wishlist aku yang baru ni adalah untuk bayar duit PT pulek. Sobs. 


Dan haruslah diingat ya bahawa entry ini hanyalah untuk memeriahkan blog buruk yang dah setahun den tinggalkan. Bapak lama aku biar blog ni. Tapi aku check jugak wei. Cuma malas nak type. Biasalah. Writing is not my passion. lel. 


Bye!


You May Also Like

4 Comment

  1. saya pun nak pakai braces tapi mahal sangat T.T

    ReplyDelete
  2. haii sahabat blogger:) blogwalkig blog didi and done follow. cantik^_-
    http://storystoracikadhwa.blogspot.my/

    ReplyDelete
  3. blogwalking di sini jemput singgah ke blog saya dan sertai segmen
    https://thisisme-38.blogspot.my

    ReplyDelete
  4. Marilah bersama-sama mengerah tenaga untuk membayar PTPTN XD

    ReplyDelete

Marilah kita komen bersama-sama :)