macam-macam

by - 8:44 am

Assalamualaikum..

First . Aku nak cakap taip pasal fesbuk timeline. Kata 22/12/2011 semua kena tuka jadi timeline, tadi aku tengok tak pon. Ok. Bukan aku nak timeline tu (sebab aku dah buat dah pon). Aku dah tak nak dah timeline tu. Menyosal la buat timeline tu. Messy and untidy ja aku tengok... Macam mana nak change it back to normal? Well. Dah tak boleh kodd.. Habis la aku. Ingat kan semua jadi timeline aku pon tuka la dulu. Sekarang ni aku ja yang nampak weird. Tak la weird sangat but aku rasa weird. Hahax !

Second . Pasal result aku. Aku rasa kan.. aku kan.. rasa kan.. takut la pulak. Mak aku kata, "Kalau dah buat elok-elok, tak la rasa takut. Tu la dok main benda tu ja, baca buku tak mau. Lani, padan dengan muka hang".. Mak aku.. ayat memang power. hahax. Aku takut la aku buat mak aku sodeh. Well. Dah lepas pon. Jangan nak menyosal la Diana oii.. Ok. I'm SAD now.

Third . Aku tak iron seterika (betul ka eja cam ni.. Nak eja pon dah tak reti dah. Biasa la cuti lama..) lagi baju sekolah aku yang akan aku pakai kurang lagi beberapa jam lagi. Well. Aku pi lambat sikit.. haha.. tengok Detective Conan dulu. Jap. Kenapa aku suka dok taip well sekarang ni. Well, u know me. Ok. Stop.

Last but not least, Doakan kejayaan aku. Assalamualaikum... Fi Amanillah ...

p/s: Cuti dah habis bro~

You May Also Like

0 Comment

Marilah kita komen bersama-sama :)