Review : Jelitawani's

by - 4:58 pm

Assalamualaikum

Ehemm~ Hari ni aku nak review page Jelitawani's  kat fesebuk. Ecehh , tak penah-penah review page orang. Ni first time oii~ Haha . tu kekok sikit tuu~ Hari tu, aku ada jugak buat review. Tapi review movie Secretly Greatly. Cerita korea , box office kott.

Ok, memula bukak page tu, aku tengok button like Fesebuk itu telah menandakan tanda right. Maksudnya aku dah like leteww~ Yela, kan like page Jelitawani's  dah terma'tub dalam syarat Super Special Giveaway by Alya Yaya. Ok. Sebenarnya aku tak reti nak eja terma'tub. termaktub. Kenapa aku rasa eja dia termaktub ? Tapi aku still eja terma'tub.  Cambanggang ja ayat aku tu. Hahahahaha~ 

Ok ok stop mengarut. Nampak tak yang aku ni sengaja melengah-lengahkan entri ni sebab aku tak reti review? Sob sob~ tapi aku nak menang shawl terkini plus hot selling from Jeitawani's iaitu Korean style bag. So, aku kena cuba review page ni sebaik thorbaik mungkin!

Setakat sekarang ni, ( hari jumaat, penghulu segala hari, 27/12/13, pukul 4.09pm) like yang diterima oleh page yang ohsem ni adalah sebanyak 333. Cantik kan nombor tu?  Tapi nombor cantik ni mesti akan meningkat dengan drastiknya disebabkan oleh Super Special Giveaway by Alya Yaya. Nampak tak besarnya pengaruh giveaway? Bhahaha~ so, ayuh semua, luaskan kuasamu!

Cover photo page ni ada tulis YES 2013. YES tu apa? Aku rasa Year End Sale. Haha~ memandai ja aku ni.

 Bila klik dekat Photos. Anda akan dapat menikmati permandangan tudung, shawl, kerudung, hijab, jilbab yang indah dan cantik. Bukan setakat mata kita ja suka sebab cantik. Tapi hati kita pon suka jugak sebab harganya murah, habaq hang! Aku memula pon terkejut jugak. Ish, murahnyerr. Biaq betoi?!!~ Haaa.. macam tu la aku bermonolog sendirian. 

Contoh tudung yang ohsem :

Shawl Halfmoon 2 tone

Material : Chiffon
Kod : HT3
Harga : RM20 *included postage

Paisley Piping Aweeya

Material : Viscose
Design : Mix as shown
Harga : RM20
KOD : PP03
*free postage

Awning Suraya 2 Layer 

Material Awning : Thai Silk
Material Tudung : Chiffon
Design : 2 Layer
Harga : RM27
KOD : SUR05
*free postage

Bawal Lea Tribal

Material : Bawal
Harga : RM20
KOD : BR09
*free postage

Haaaa~ nampak tak ? Cantik annn? 
Page ni bukan setakat jual shawl je. Tudung bawal dengan tudung yang boleh sarung terus pon ado. So, kita sebagai pengguna ni, tak payah dah susah-susah nak tengok page yang jual shawl. Lepas tu tengok page yang jual tudung bawal pulak. Kan susah tu ~ Buang masa. Kita sekarang ni semua nak cepatkan? Kat page Jelitawani's , semua sedia terhidang untuk anda pengemar hijab fashionista sekalian. Satu page, pelbagai  tudung. Pelbagai  tudung, satu page. Haha~


Macam mana nak order?
- boleh email ke  jelitawanis2012@gmail.com 
-  inbox page Jelitawani's *better
- SMS atau Whatsapp 012-2964302

Untuk maklumat lanjut, boleh la ke page Jelitawani's . Kalau nak usha macam-macam lagi koleksissss tudung, boleh ke website mereka di  http://jelitawanis.blogspot.com/ .

Sekali lagi aku taip. Satu page, pelbagai  tudung. Pelbagai  tudung, satu page. Haha~ 

You May Also Like

0 Comment

Marilah kita komen bersama-sama :)